Skip to content

Termeni si conditii

Termeni si conditii

Compania care administreaza site-ul www.florinart.ro este FLORIN ART SRL, avand codul unic de inregistrare  RO15098838 si inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/13355/2002.
Plasarea unei comenzi catre florinart.ro implica acordul dumneavoastra cu termenii si conditiile site-ului.

Termenii si conditiile de mai jos se refera la cumparaturile, comenzile efectuate in cadrul magazinului online. Pentru a avea toate informatiile legate de conditiile comezii si livrarii unui produs de pe www.florinart.ro, va rugam sa cititi cu atentie cele de mai jos. In cazul în care aveti intrebari sau nelamuriri, va rugam sa ne contactati la unul dintre urmatoarele numere de telefon: 0724210803.

Termenii si conditiile din prezenta contin regulile unei comenzi valabile, conditiile contractuale de baza al unui eventual contract intervenit intre Vanzator si Cumparator. Totodata, acesti termeni si conditii guverneaza raspunderea societatii care administreaza magazinul online, legata de functionarea paginii de web. Sunt valabile exclusiv acesti termeni si conditii, si orice alte clauze devin nule, cu exceptia cazului in care modificarea a fost anuntata imprealabil sau in cazul in care acesta s-a facut in scris.

Societatea care administreaza magazinul virtual www.florinart.ro, in anumite cazuri are dreptul la modificarea termenilor si conditiilor, astfel va recomandam, ca inainte de fiecare cumparare, sa cititi Termenii si conditiile afisate pe site. Aceste modificari sunt valabile de la data aparitiei lor pe internet si nu pot fi aplicate la contractele incheiate anterior. Pentru fiecare comanda efectuata pe site, sunt valabile termenii si conditiile in vigoare la data efectuarii comenzii. In cazul unei comenzi valide, dumneavoastra acceptati fara exceptie toate termenele si conditiile citite aici. In cazul utilizarii paginii web, dumneavoastra acceptati ca veti respecta Termenii si conditiile enumerate aici, la fel ca regulamentul de utilizare, prin completarea si trimiterea comenzii ce apare pe florinart.ro .

Cumparatorul comanda concomitent produsele care figureaza in magazinul online, si raspunde pentru corectutudinea datelor furnizate de el. Adresa de e-mail sau numarul de telefon indicat gresit atrage dupa sine neindeplinirea comenzii, dat fiind faptul ca Vanzatorul nu poate contacta Cumparatorul.

Reduceri si promotii
1. Reducerile si promotiile nu se cumuleaza.
2. Orice reducere acordata in baza unui voucher de cumparaturi nu se cumuleaza cu alte reduceri, promotii.

Cum cumpar produse de pe site?
Nu este necesara logarea pe site, nici macar in cazul unei eventuale cumparari! Orice produs incarcat pe webshop poate fi comandat cu butonul  ”Cumpara” de pe fisa de date al produslui. Prin apasarea butonului „Cumpara” produsul in cauza ajunge in cosul virtual de cumparaturi. Produsele din cosul virtual de cumparaturi pot fi vizualizate oricand, daca faceti click pe iconul cosului situat in dreapta sus a paginii de web. Aici aveti posibilitatea sa stergeti eventualele produse nedorite, respectiv aici puteti defini cantitatea de produse din care doriti sa cumparati mai multe bucati. Dupa setarea cantitatii, cu ajutorul butonului „enter” veti putea actualiza starea cosului de cumparaturi. Daca ati facut setarile necesare si toate produsele au intrat in cos, prin apasarea butonului „trimite comanda ” puteti finaliza cumpararea sau apasati butonul”continua cumparturile”pentru a adauga alte produse in cos.

Cumparatorul ia la cunostinta ca, dupa efectuarea comenzii de pe portal, si dupa confirmarea telefonica sau prin email de catre un angajat, intervine un contract de vanzare-cumparare, respectiv de livrare incheiat verbal pentru produsul comandat. In masura in care, momentan produsul respectiv nu se gaseste in stoc, vom indica prin telefon o data la care asteptam sosirea produsului in cauza. Va rugam sa confirmati acceptul acestei date printr-un raspuns trimis prin e-mail, iar in cazul in care data respectiva nu va este convenabila, va rugam sa ne semnalizati si acest lucru, si veti avea posibilitatea sa renuntati la produsul comandat.

Pretul produselor:
Toate preturile afisate pe site sunt in LEI si contin TVA . Ofertele si produsele prezentate pe site-ul www.florinart.ro sunt disponibile in limita stocului. Preturile produselor prezentate pe florinart.ro pot fi modificate fara o comunicare prealabila.

Modalitatea de plata
Plata cu numerar se face in lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la showroom-ul florinart.ro. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice a comenzii. In cazul livrarii produselor de catre curieri, plata se va face catre comisionarul care efectueaza livrarea. Pentru plata in numerar, nu se percepe taxa de ramburs. Pentru produsele care se livreaza pe baza de comanda se solicita un avans de 50% din valoarea produsului in cazul in care acestea nu sunt disponibile in stoc. Dupa confirmarea telefonica a comenzii se va emite o factura pentru avansul de achitat. Vanzatorul va considera comanda lansata in momentul in care clientul va face plata conform factura de avans primita.

Livrarea
In cazul produselor aflate in stoc vom efectua livrarea in maxim 2-3 zile de la lansarea comenzii. In cazul in care produsul ales de client nu este disponibil in stoc, termenul de livrare va fi comunicat telefonic de catre un reprezentant al firmei noastre. Livrarea produselor comandate se va asigura prin Sameday Curier, Fan Curier sau Englmayer, in functie de volumul coletului, pana in fata imobilului specificat de client.
Produsele NU sunt livrate in interiorul imobilului in care locuiti.
In cazul produselor livrate in Bucuresti, expedierea se va face cu serviciul propriu de distributie.

Deschidere colet la livrare:
Pentru a asigura clientilor siguranta deplina, am lansat optiunea “Verificarea coletului la livrare”. “Verificarea coletului la livrare” este un serviciu optional, disponibil tuturor clientilor nostri indiferent daca sunt persoane fizice sau persoane juridice. Prin intermediul acestui serviciu noi oferim clientilor posibilitatea de a verifica la primire daca produsele comandate sunt in stare perfecta (fara urme de lovire, zgarieturi sau alte probleme de natura estetica) pentru a ne asigura ca acestia vor beneficia de produsele noastre la cea mai inalta calitate. Aceasta optiune nu include posibilitatea de verificare tehnica a produselor (testare/probare). Fiecare astfel de colet va veni cu o lista completa de continut pe care dvs o puteti utiliza pentru a va asigura ca toate produsele dorite sunt in stare perfecta in colet. In cazul in care la deschiderea coletului produsele nu sunt in stare perfecta sau depistati o problema de natura estetica (zgarieturi, urme de lovire) puteti refuza comanda si cere returnarea coletului.

Procedura de returnare a coletului nu este complicata, curierul va completa impreuna cu dumneavoastra un proces-verbal de constatare in care se va mentiona motivul refuzului, va sigila si va returna coletul. In cazul in care aveti mai multe produse intr-o comanda si dvs doriti returnarea unuia dintre acestea, atunci se va urma aceeasi procedura – se va face retur la tot coletul (returnarea tuturor produselor achizitionate). Pentru a putea beneficia de procedura de returnare, coletul trebuie deschis in prezenta curierului. Nu se poate beneficia de aceasta optiune in cazul in care coletul este desfacut in absenta curierului. Costul returul pentru produsele cu optiunea “ Verificarea coletului la livrare” activa este suportat de catre vanzator.

In functie de modalitate dvs de plata, banii va vor fi returnati:
-fie nu veti plati curierului pentru colet (in cazul in care ati optat pentru plata ramburs)
-fie suma de bani va fi restituita in cel mai scurt timp pe cardul de pe care ati facut plata (in cazul in care ati platit online).

Conditii de returnare
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000.
Legislatia romana prevede: “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv in termen de 10 zile lucratoare de primirea produsului. (Ordonanta Guvernului nr. 130/2000)

Consumatorul trebuie sa notifice in scris comerciantul la adresa comenzi@florinart.ro
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Astfel consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ( la adresa comenzi@florinart.ro) ca renunta la cumpararea produsului fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 2 de zile de la retur. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi revandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea produsului in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand fie la optiunea clientului ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Nu pot fi returnate produsele care au fost aduse pe comanda (Comanda speciala este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.). Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e. In cazul in care produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site se poate returna fara nici un cost suplimentar din partea clientului, dupa ce in prealabil a fost trimisa o notificare in scris (la comenzi@florinart.ro) din partea acestuia in care se va specifica lipsa de conformitate a produsului in maxim 48 de ore de la livrare. Clientul poate solicita inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.

Produsul se returneaza impreuna cu o xerocopie a facturii fiscale la urmatoarea adresa:
SOSEAUA MIHAI BRAVU, NR 510, SECTOR 3, BUCURESTI.

Garantia produselor
Produsele cumparate prin intermediul site-ului www.florinart.ro beneficieaza de garantia obisnuita a fiecarui produs in parte. Astfel, fiecare produs va fi insotit de certificatul de garantie al producatorului.

Comenzile speciale
Comanda speciala este definita ca fiind lista de produse comandata de Beneficiar si care nu se afla in stocul usual al Furnizorului, dar care poate fi livrata pe baza unei comenzi ferme si a unei plati in avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va inform ape Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala. Aceasta clauza se aplica conform O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse de pe acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art2, lit.e. In cazul in care produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site se poate returna fara niciun cost suplimentar din partea clientului, dupa ce in prealabil a fost trimisa o notificare in scris la comenzi@florinart.ro din partea acestuia in care se va specifica lipsa de conformitate a produsului in maxim 48 de ore de la livrare. Clientul poate solicita inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii sale.

Obligatii
Informatiile si detaliie tehnice prezentate pe site-ul nostru sunt pur informative. Pozele produselor noastre sunt doar ilustrative, pentru erori gramaticale sau de imagine survenite nu ne asumam responsabilitatea. Pentru a oferi informatii actualizate florinart.ro va realiza periodic modificari in continutul site-ului, schimbarile referindu-se la informatii despre produse, descrieri, poze, preturi etc. Preturile de pe site se pot modifica in functie de comanda si conditiile de aprovizionare. Florinart.ro nu este raspunzator pentru prejudiciile generate de conexiunea de internet, in utilizarea, copierea sau afisarea continutului site-ului declinandu-si de asemenea raspunderea, pentru orice dezavantaje care pot surveni din cauza unor erori de software sau alte defectiuni tehnice aparute la server.